Vrátenie a reklamácia

Cez Packetu

  • Tovar, ktorý chceš vrátiť alebo reklamovať, zabaľ ako balík.
  • Do balíčka vlož vyplnený formulár na vrátenie tovaru.
  • V prípade, ak sa jedná o reklamáciu, tak vyplň reklamačný formulár.
  • Vratkový kód cez Packetu je možné využiť uhradením sumy 2,90€.
  • Platbu vykonáš kliknutím na button nižšie alebo TU.

  • Po uhradení platby budeš presmenovaný na stránku, kde bude zobrazený kód na vrátenie.
  • Následne si vyber pobočku Packety. Zoznam nájdeš TU.
  • Odovzdáš balíček, zadáš tvoje meno a dostaneš potvrdenie o jeho prijatí.

Poštou

  • Pokiaľ ti nevyhovuje poloha žiadnej z pobočiek Packety, môžeš balíček poslať priamo k nám na adresu engaro, Mateja Bela 59, 01015 Žilina.
  • Do balíčka vlož vyplnený vratkový alebo reklamačný formulár.
  • Tovar neposielaj na dobierku.

 

Neustále inovujeme, aby sme ti ponúkli čo najväčšie pohodlie a flexibilitu pri nákupoch s cieľom udržať vysoký štandard služieb a tvoju spokojnosť. Chceme ťa informovať o tom, čo sa deje s vráteným tovarom a prečo je dôležité vracanie tovaru riešiť efektívne a ekologicky. Vrátený tovar prechádza dôkladnou kontrolou, aby sme zistili, či je možné ho opätovne predať, recyklovať alebo ak je poškodený, správne zlikvidovať.

Naším cieľom je minimalizovať dopad na životné prostredie a zároveň zabezpečiť, že ti ponúkame produkty najvyššej kvality. Prirodzene, zavádzame ekologické opatrenia na spracovanie vráteného tovaru a usilujeme sa znížiť objem odpadu. Zároveň zjednodušujeme a transparentne informujeme o možnostiach vrátenia, aby si mal maximálny komfort.

Tvoja spokojnosť je pre nás prvoradá a veríme, že informovanosť o procese spracovania vráteného tovaru prispeje k udržateľnejšiemu prístupu.